Opis stanowiska:
• obsługa i tłumaczenie korespondencji krajowej i zagranicznej,
• współpraca z partnerami firmy i instytucjami zewnętrznymi,
• marketing – w tym promocja firmy i marki w Internecie,
• organizacja targów krajowych i zagranicznych, eventów firmowych oraz podróży służbowych.
• rzetelność i dbałość o jakość sporządzanych materiałów.
Wymagania:
• wykształcenie wyższe (lub ostatnie lata studiów),
• bardzo dobra znajomość języka angielskiego i włoskiego – warunek konieczny!
• doświadczenie na podobnym stanowisku,
• bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, samodzielności i dyspozycyjność,
• umiejętność szybkiego uczenia się i zaangażowanie,
• bardzo dobra znajomość MS Office.
Oferujemy:
• umowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy,
• wynagrodzenie 6500 – 7500 zł brutto/miesięcznie,
• prywatną opiekę medyczną.
Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o aplikowanie przez przycisk poniżej