REKRUTACJA TYMCZASOWO WSTRZYMANA
można odpowiadać na ofertę pracy natomiast aplikacja będzie brana pod uwagę dopiero jak rekrutacja będzie uruchomiona
Branża: administracja
Miejsce pracy: Warszawa- Śródmieście
Opis stanowiska:
• bieżąca obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
• obsługa skrzynek i dokumentów elektronicznych,
• obsługa recepcji,
• prace pomocnicze przy archiwizacji dokumentów,
Wymagania:
• wykształcenie min. średnie,
• znajomość pakietu MS Office,
• komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
• mile widziana znajomość programu EZD.
Oferujemy:
• umowa zlecenie,
• prace w godz. 9 – 17; poniedziałek –piątek,
• wynagrodzenie 19,65 zł brutto/h (3300 zł brutto miesięcznie).
Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o aplikowanie przez przycisk poniżej