Branża: elektronika
Miejsce pracy: Poznań
Opis stanowiska:
• doradztwo w doborze najlepszych rozwiązań spełniających oczekiwania klienta,
• udzielanie wsparcia w zakresie obsługi, uruchamiania urządzeń dystrybuowanych,
• dbanie o podtrzymanie ciągłości zakupowej i monitorowanie potrzeby klientów,
• budowanie nowych relacji w oparciu o istniejącą bazę kontaktów oraz samodzielne przeprowadzanie badania rynku,
• współtworzenie polityki produktowej firmy oraz monitorowanie sytuacji w naszej branży,
• zapewnienie odpowiedniej obsługi klientów odwiedzających salon sprzedaży (w tym obsługi administracyjnej: przygotowywanie oferty, dokumentów sprzedaży).
Wymagania:
• wykształcenie co najmniej średnie techniczne,
• umiejętność konfiguracji urządzeń sieciowych,
• znajomość podstaw elektrotechniki i zagadnień foto-optyki,
• umiejętność zarządzania relacjami z klientem i stosowania technik negocjacyjnych i sprzedażowych, m.in. up-selling i crossselling,
• umiejętność sprawnego planowania swoich zadań oraz czasu pracy,
• mile widziana znajomość podstaw konfiguracji sieci TCP/IP i prawo jazdy kat. B,
• doświadczenie na podobnym stanowisku i branży zabezpieczeń lub elektrotechnicznej mile widziane.
Oferujemy:
• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
• wynagrodzenie oparte na solidnej podstawie oraz premii miesięcznej uzależnionej od wyników sprzedaży zespołu handlowego,
• swobodę w doborze narzędzi i sposobów realizacji zadań,
• ścieżkę rozwoju zawodowego opartą o wzrost odpowiedzialności i kompetencji,
• pracę w zespole fajnych, profesjonalnych ludzi nakierowanych na realizację zadań,
• wsparcie i zaufanie ze strony przełożonych,
• niezbędne narzędzia pracy.
Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o aplikowanie przez przycisk poniżej